کد خبر: ۶۷۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۵۸۲
جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو از برگزاری مراسم بزرگداشت برای عباس کیارستمی خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو از برگزاری مراسم بزرگداشت برای عباس کیارستمی خبر داد.



شصت‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو در کشور سوئیس ضمن اعلام فیلم‌های بخش‌رقابتی این رویداد سینمایی، از برگزاری مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی، کارگردان نامدار ایرانی خبر داد که چندی پیش در سن 76 سالگی در پاریس درگذشت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، در این رویداد سینمایی علاوه بر نمایش چندین فیلم از آخرین ساخته‌های کیارستمی، فیلم «فیلمسازی در کوبا با کیارستمی» که شامل صحنه‌هایی از کارگاه آموزشی این کارگردان مولف در کشور کوبا است نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

کیارستمی در سال 1989 با فیلم «خانه دوست کجاست؟» جایزه یوزپلنگ نقره‌ای و چندین جایزه دیگر را از هیات داوران جشنواره معتبر لوکارنو دریافت کرد و در سال 2005 میلادی نیز جایزه یک عمر دستاورد سینمایی این جشنواره سینمایی به وی اعطا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: