کد خبر: ۶۷۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۹۲
سرمربی ماشین سازان اعتقاد دارد تیم ماشین سازی در این فصل بازیهای زیبا، قدرتی و متعصبانه ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت.
 به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به قرعه کشی لیگ شانزدهم گفت: من عادت ندارم به قرعه کشی اعتراض نمایم و تمامی تلاش من و کادر فنی بر این است که برای هر بازی برنامه لازم را به نحو دقیق توسط تیم در میدان به اجرا گذاشته و نتیجه لازم را کسب کنیم.

رسول خطیبی؛ سرمربی موفق ماشین سازی در حاشیه اولین تمرین بعد از بازگشت از اردوی گرجستان در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه فرهنگی - ورزشی ماشین سازی؛ با ذکر این موضوع که شاید در شش هفته اولیه شروع لیگ قرعه مناسبی نصیب ماشین سازی نشده است ؛ گفت: ولی در دور برگشت ماشین سازی شش هفته متوالی در خانه بازی کرده و این می تواند نکته قوتی برای کسب امتیازات حداکثری و صعود در جدول رده بنده و تثبیت جایگاه تیمی باشد.

سرمربی ماشین سازان با اشاره به انبوه هواداران حاضر در محل تمرین؛ هواداران را سرمایه اصلی فوتبال خوانده و افزود: تمامی تلاش من؛ کادر فنی و عوامل باشگاه بر این است که بتوانیم با کسب نتایج لازم دل هواداران را شاد و در کنار آن به رشد و توسعه فوتبال در شمالغرب کشور کمک و یاری کنیم و بی شک هواداران ماشین سازی از قدرشناس ترین هواداران در سطح کشور هستند و همیشه با حمایت از این تیم ؛ راه را برای پیشرفت قدیمی ترین تیم فوتبال استان هموار کرده اند.

سرمربی سبزجامگان تبریز با اشاره به این موضوع که سربلندی تمامی تیم های استان در لیگ برتر آرزوی فوتبال دوستان است؛ ادامه داد: بدون تردید شهراورد تبریز نیز یک بازی بسان بقیه مسابقات است و برخی از افراد که به جو این مسابقه آشنایی چندانی نداشته و از شرایط اجتمایی فوتبال تبریز اطلاع دقیقی ندارند؛ تلاش دارند با پرداخت بیش از حد به آن  موضوع را بیش از حد ممکن بزرگ جلوه دهند و این شاید به دلیل غیر بومی بودن این افراد و مقایسه اشتباه آن با شهراورد پایتخت است.

سرمربی سبزجامگان گفت: ما برای تمامی تیم ها احترام قائل بوده و با تفکری حرفه ای سعی براین داریم برای هر بازی طرح و برنامه لازم را در میدان به اجرا درآوردیم و ایجاد تنش و حاشیه را به نفع فوتبال استان و تبریز نمی دانیم و بر این باوریم که هواداران فهیم فوتبال و دوستداران تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی اجازه نخواهند داد جو سالم ورزشگاه توسط برخی افراد ناآگاه که قصد شیطنت دارند آلوده گردد.

سرمربی ماشین سازان در انتهای صحبت های خود با اظهار رضایت از اردوی گرجستان و تقدیر از تمامی عوامل مدیریتی و اجرایی باشگاه؛ گفت: تمرینات تیمی طبق برنامه زمان بندی شده  انجام می شود و ماشین سازی خود را برای اولین بازی در شهر اهواز آماده می سازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: