کد خبر: ۶۷۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۵۸
دروازبان پرسپولیس گفت: من در مصاحبه ای گفتم که خانه ای دوساله اجاره کردم که صاحب آن احمدرضا عابدزاده است و امیدوارم بتوانم از این خانه محافظت کنم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، علیرضا بیرانوند درباره تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: فشار تمرینات خیلی بالاست. از روزی که آمدیم فکر نمی کنم بیشتر از 4،5 ساعت استراحت کرده باشیم.

وی در ادامه افزود: من در نفت که بودم آن جا هم مربی خوبی مثل محسن  سیدی داشتم  که خیلی هم برایم زحمت کشید. ولی این قدر تحت فشار نبودیم. چون ما به تیم ملی می رفتیم و از تیم ملی فشار را می گذاشتیم و به باشگاه می آمدیم. در باشگاهی می توانستیم 7،8 بازی را ببریم. یعنی با همان فشاری که در تیم ملی داشتیم. ولی اینجا فشار تمرینات خیلی زیاد است. این طور تا حالا ندیده بودم. در تمرینات باشگاهی تا به حال  این طور فشار ندیده بودم. آقای ایگور تمرینات به روز و خوبی انجام می دهد. فکر می کنم همه چیز آماده می شود تا بتوانیم نتایج خوبی از اول فصل بگیریم انشاالله.

بیرانوند در پایان در پاسخ به اسن سوال که با این تمرینات خیال هواداران می تواند از دروازه پرسپولیس راحت باشد یا خیر گفت: پرسپولیس دروازه بان های بزرگی داشته است. احمدرضا عابدزاده گل سرسبدشان بود. من در مصاحبه ای گفتم که خانه ای دوساله اجاره کردم  که صاحب آن احمدرضا عابدزاده است و امیدوارم بتوانم از این خانه محافظت کنم. هواداران انتظار دارند و انشاالله بتوانم جواب اعتمادی که به من دارند را بدهم. من می گویم که انشاالله این دوسال را طوری محافظت کنم که صاحبخانه از من راضی باشد و ده ساله با من تمدید کند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: