کد خبر: ۶۷۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۹۴۱
مدیر برنامه های پل پوگبا تائید کرده که یوونتوس به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از  کاپ، طبق گزارشات منچستریونایتد می خواهد با پیشنهاد حدودی 105 میلیون پوند پوگبا را به خدمت بگیرد. اما ستاره 23 ساله فرانسوی که 4 سال است در سری آ و یوونتوس بازی می کند مشتری دیگری هم داشت که البته روز گذشته خبر رسید از خریدنش منصرف شده است، رئال مادرید. اما مینو رایولا، مدیر برنامه های این بازیکن در گفتگویی اعلام کرده با وجود ابرپیشنهاد منچستریونایتد، یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن است: او عجله ای برای ترک کردن یووه ندارد. یووه هم دوست ندارد که او برود. حتی از او خواسته اند تا قراردادش را هم تمدید کند.

بعد از ناکامی فرانسه در رقابت های یورو 2016 و شکست در فینال مقابل پرتغال، آنتونیو والنسیا در اینستاگرامش به هواداران دلگرمی داده که پوگبا را خواهند خرید. همچنین گفته شد که رئال مادرید از اقدام برای خرید او پا پس کشیده و حالا یونایتد با پیشنهاد نجومی اش تنها خریدار است. اما یوونتوس می خواهد این بازیکن را برای مدتی طولانی تر در اختیار داشته باشد و توجهی به رقم پیشنهادها ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: