کد خبر: ۶۷۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۷۶
مراسم تشییع پیکر "عباس کیارستمی" کارگردان سینما با حضور خانواده وی، بهمن و احمد کیارستمی، هنرمندان و دوستداران این کارگردان در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: مراسم تشییع پیکر "عباس کیارستمی" کارگردان سینما با حضور خانواده وی، بهمن و احمد کیارستمی، هنرمندان و دوستداران این کارگردان در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.   

احمد پسر عباس کیارستمی در این مراسم به نمایندگی از خانواده وی  طی سخنانی از حضور مردم و هنرمندان در این مراسم تشکر کرد. وی روز گذشته نیز در یادداشتی در صفحه شخصی خود به دوستداران پدرش پیشنهاد داد که با لباسی زیبا در مراسم تشییع او حضور یابند.

احمد کیارستمی نوشته بود: پیشنهاد می کنم یکشنبه اگر به بدرقه پدرم می روید لباس زیبا بپوشید که جشن زندگی پر ثمر و با افتخارش باشد نه عزای رفتنش حضور او به این زودی از بین ما نخواهد رفت. در خانه او همیشه به روی هر علاقمندی باز بود و هنرش برای همه.

فرزندان کیارستمی در تشییع پدر +عکس

فرزندان کیارستمی در تشییع پدر +عکس

فرزندان کیارستمی در تشییع پدر +عکس

فرزندان کیارستمی در تشییع پدر +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: