کد خبر: ۶۷۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۷۴۲
موج بازسازی آثار کلاسیک والت دیزنی بعد از موفقی چون «ملیفیسنت»، «سیندرلا» و «کتاب جنگل» این بار به «دیو و دلبر» رسیده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از مجله دنیای تصویر: موج بازسازی آثار کلاسیک والت دیزنی بعد از موفقی چون «ملیفیسنت»، «سیندرلا» و «کتاب جنگل» این بار به «دیو و دلبر» رسیده است.

پوستر «دیو و دلبر» جدید منتشر شد

«دیو و دلبر» در زمان اکران یکی از آثاری بود که فراتر از انیمیشن مختص کودکان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ارزیابی شد و حتی تا نامزدی جایزه اسکار هم پیش رفت. دیزنی در ادامه‌ی مسیر بازسازی آثار کلاسیکش به صورت زنده، این بار روی «دیو و دلبر» دست گذاشته است.

در این اقتباس زنده که توسط بیل کاندان کارگردانی می‌شود، بازیگرانی چون اما واتسون، لوک اوانس، کوین کلاین، جاش گد، اوان مک گرگور، استنلی توچی، اما تامپسون و ایان مک‌کلن ایفای نقش می‌کنند.

«دیو و دلبر» بهار آینده اکران می‌شود و اولین پوستر رسمی آن ساعاتی قبل منتشر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: