کد خبر: ۶۷۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۴۳۲
رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل افزایش مجدد قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا عنوان کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل افزایش مجدد قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا عنوان کرد.

محمد کشتی‌آرای در پاسخ به علت افزایش مجدد قیمت سکه نسبت به هفته گذشته اظهار کرد: قیمت سکه و طلا به نسبت قیمت جهانی آن و نیز قیمت ارز مشخص می‌شود. از روز گذشته مجددا قیمت ارز افزایش یافته که تاثیر خود را بر قیمت سکه و طلا گذاشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این مجددا تقاضا در بازار افزایش یافته و قیمت‌های جهانی نیز در حال نوسان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر همچنین در مورد روند ادامه‌دار تاثیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر قیمت طلا خاطر نشان کرد: هنوز تاثیرات رفراندوم پابرجاست و بازارهای جهانی تحت تاثیر این موضوع هستند.

کشتی‌آرای درباره پیش‌بینی خود از بازار طلا و سکه گفت: این موضوع هنوز قابل پیش‌بینی نیست و باید تا پنج‌شنبه که شاخص‌های اقتصادی آمریکا اعلام می‌شود، منتظر بمانیم.

به گزارش ایسنا، سکه تمام طرح جدید با افزایش ۲۰ هزار تومانی در بازار امروز - یکشنبه - نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است. همچنین دلار آمریکا با حرکت صعودی بار دیگر به مرز ۳۵۰۰ تومان نزدیک شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش حدود هزار تومانی نسبت به دیروز، بیش از ۱۱۴ هزار تومان داد و ستد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: