کد خبر: ۶۷۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۳۳۴
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اقدامات دولت در زمینه برخورد با فیش‌های نامتعارف حقوقی جای تقدیر دارد، هرچند که مردم منتظر انجام اقدامات ریشه‌ای و عملی‌تر هستند.
سجادی:اقدامات دولت در زمینه برخورد با فیش‌های نامتعارف حقوقی جای تقدیر داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،کمال‌الدین سجادی  با اشاره به عملکرد دولت در برخورد با پدیده فیش‌های نامتعارف حقوقی اظهار کرد: دولت در برخورد با این پدیده تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است که جای تقدیر دارد اما اینگونه اقدامات صرفاً پیش‌نیاز هستند و باید جنبه عملیاتی به خود بگیرند تا مردم نیز به عینه شاهد برخوردهای جدی با تک‌تک کسانی باشند که چنین حقوق‌هایی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خطبه نماز عید فطر و تاکید ایشان به پیگیری موضوع فیش‌های حقوقی از سوی دولت، گفت: این روزها موضوع فیش‌های نامتعارف حقوقی نقل محافل رسمی و غیررسمی است و اقدامات دولت هم در برخورد با آن تا به اینجای کار قابل تقدیر است اما باید مشخص شود که چه کسانی چنین حقوقی را دریافت می‌کردند و بر چه اساس این مقدار حقوق به آنها پرداخت می‌شده است تا در نهایت مصادیق حرکت‌های مجرمانه و خلاف فانون در این میان مشخص شود و با متخلفان به طور جدی برخورد صورت گیرد.

سجادی با بیان اینکه اگر دولت با موضوع پرداخت حقوق‌های نامتعارف برخورد جدی داشته باشد، مردم نیز از دولت حمایت خواهند کرد، ادامه داد: سخنرانی و مصاحبه در نکوهش چنین پرداخت‌هایی برای اطلاع‌رسانی به جامعه و روشن کردن اذهان مردم مفید است اما آنچه این اقدامات را باارزش می‌سازد، ریشه‌کن کردن این معضل از دل نظام اداری و واکسینه کردن مدیریت کشور در قبال فرصت‌طلبی‌هایی است که امکان سوءاستفاده را از مسئولیت‌ها به وجود می‌آورد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات دولت در برخورد با فیش‌های نامتعارف حقوقی نباید مقطعی و سطحی باشد، گفت: برخورد با مساله فیش‌های حقوقی به اعتماد مردم به نظام و مدیران و مسوولان کشور مرتبط است و انتظار جامعه این است که اقدامات دولت در قبال این پدیده سطحی و مقطعی نباشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: