کد خبر: ۶۷۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۲
رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان را نشانه‌‌‌‌ای برای توطئه جدید علیه ملت ایران دانست.
به گزارش خبرداغ ،تسنیم نوشت:رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان را نشانه‌‌‌‌ای برای توطئه جدید علیه ملت ایران دانست.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان را نشانه‌‌‌‌ای برای توطئه جدید علیه ملت ایران دانست و گفت: متاسفانه اظهارات خانم مرکل درباره توانمندی‌های موشکی ایران غیرقابل قبول است، چرا که این اظهارات غیرفنی و کاملا سیاسی است

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بحث اجرای برجام به آنچه توافق شده پایبند بوده است، تاکید کرد: توان موشکی ایران کاملا دفاعی است و ایران از این توان برای دفاع از سرزمین خود در مقابل هرگونه تهدیدی استفاده خواهد کرد؛ هیچ دلیلی وجود ندارد که برخی فکر کنند که توان موشکی ایران تهدیدی برای منطقه و دیگر کشورهای اروپایی است، چرا که ما بارها اعلام کرده‌ایم برای تقویت بنیه دفاعی خود قدرت موشکی را افزایش می‌دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه فعالیت‌‌های موشکی ایران هیچ ارتباطی به برجام ندارد، گفت: حتی اگر برخی بحث‌ قطعنامه‌ها را مطرح کنند نیز باید گفت که فعالیت‌های موشکی ایران خارج از قطعنامه نیست، چرا که موشک‌های ایران در چارچوب توان دفاعی کشور است.

بروجردی در پایان گفت که باید مجلس و دولت با هوشیاری در مقابل توطئه‌‌ مقاومت کرده و مانع عملی شدن آنها شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: