کد خبر: ۶۷۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۶۶۷
دروازه بان تراکتورسازی گفت: شدت ضربه به حدی بود که یک لحظه حالت تهوع پیدا کردم و بعد هم گیج شدم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است.
به گزارش خبرداغ ،محمدامین بهرامی در گفت وگو با کاپ، درباره اتفاق رخ داده برای خود در تمرین تراکتورسازی اظهار داشت: در تمرین دو روز قبل به علت برخورد با مهاجم تیم مان آسیب دیدم.خدا به من رحم کرد و هنوز زنده هستم و حالم خوب است و فردا با اجازه پزشکان به تمرینات برمی گردم.

وی ادامه داد: این دفعه  اولی نبود که به سرم ضربه می خورد و در این زمینه سابقه دار هستم. یک بار هم در باشگاه ذوب آهن چنین اتفاقی برایم افتاد. در تمرین دو روز قبل شدت ضربه به حدی بود که یک لحظه حالت تهوع پیدا کردم و بعد هم گیج شدم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است.

بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا بدون برانکارد و آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است بیان داشت: این مشکلات همیشه در فوتبال ما هست و بهتر این است که در کنار محل تمرینات تیم ها تجهیزات پزشکی باشد. درباره آمبولانس هم چون حال من خوب نبود و نمی توانستم منتظر آمبولانس بمانم مرا با خودروی شخصی به بیمارستان رساندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: