کد خبر: ۶۷۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۱
رییس کل بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد معتقد است تخریب دولت از سوی هر جناح و فردی در شرایط فعلی برای کشور سم است و باید دولت را در مسیر رسیدن به اهدافش کمک کرد.
محمود بهمنی:نقد تخریبی و جناحی دولت در شرایط فعلی برای کشور سم است/گروه‌های سیاسی در کنار دولت باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمود بهمنی، نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند همکاری مجلس دهم با دولت را تاکنون خوب ارزیابی می کنم به خبرنگار خبرآنلاین گفت: گروهها، احزاب و همه باید در این شرایط با دولت همکاری خوبی را برای پیشبرد کارها و حل مشکلات داشته باشند و در کنار دولت باشند.

وی با بیان اینکه جناحی رفتار کردن در این شرایط برای کشور سم است، اظهار داشت: همه باید یکی شویم، ببینیم نفع مملکت و کشور چیست؟ اینکه برخی یک طرف ماجرا باشند و برخی طرف دیگر باشند، درست نیست.

بهمنی با تاکید بر اینکه هدف همه باید همکاری و همدلی با دولت باشد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید برای پیشبرد اهداف از هر جناح و طیفی که باشند باهم یکپارچه شوند اگر هرکسی بخواهد جناحی رفتار کند کاری پیش نمی رود.

وی درمورد اهداف برخی افراد و گروهها برای تخریب دولت نیز گفت: این تخریب ها را نمی‌پسندم، هیچ فرد و جناحی نباید به دنبال تخریب دولت باشد، دولت جزئی از نظام است، جزئی از ارکان کار این کشور است، تا زمانی که دولت مورد تایید همه است ما نیز باید دولت را در رسیدن به اهدافش کمک کنیم .

ریس کل بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد خاطرنشان کرد: تخریب از لحاظ شرع و اخلاق نیز امری ناپسند است، وقتی کسی کارش را به خوبی انجام می‌دهد دیگر نباید او را تخریب کرد، ما نقد را خوب می دانیم اما نباید این نقد در راستای تخریب باشد.

وی گفت: گاهی افراد انتقاد می کنند و ایرادت را گوشزد می کنند که دولت باید در این موارد اشکلات را اصلاح کند ولی اینکه بخواهیم یک طرفه تخریب و یا تعریف و تمجید کنیم به هیچ عنوان درست نیست.

بهمنی در رابطه با اینکه برخی نقدهای که به دولت یازدهم می شود در راستای همان تخریب دولت است نیز گفت: نمی‌شود گفت که همه این نقدها در راستای رفع ایرادت بوده است، حتما برخی از این نقدها نیز در راستای تخریب دولت بوده است، در این کشور افراد و جریاناتی با نظرات مختلف وجود دارند و قطعا این نقدها گاهی با هدف تخریب بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: