کد خبر: ۶۷۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
چراغ خاموش فضای مجازی را رصد می کند؛
سرمربی آبی پوشان صفحه اجتماعی خود را بسته است اما به صورت کاملا چراغ خاموش در فضای مجازی سرکشی می کند.
تصمیم جالب منصوریان در قبال شبکه های اجتماعیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علیرضا منصوریان می گوید که در فضای مجازی تنها یک صفحه اینستاگرام داشت که البته آن را نیز بسته است. البته همه آنهایی که وی را می شناسند، به صدق گفتارش ایمان دارند و می دانند که او به شخصه خیلی اهل این حرف ها نیست.
 
یعنی حضور در فضای مجازی که هیچ، او حتی از همان موبایلش نیز به سختی و تنها در شرایط ضروری استفاده می کند. وگرنه خیلی خیلی سخت و به ندرت می توان منصوریان را از طریق تلفن همراه پیدا کرد.
 
منصوریان تنها یک صفحه مجازی در اینستاگرام داشت که توسط سه نفر از نزدیکانش و البته خودش اداره می شد، اما او ترجیح داد که به دلیل فضای مسموم حاکم بر این شبکه مجازی و حضور عده ای که فرهنگ استفاده از آن را ندارند، تنها صفحه مجازی اش را نیز ببندد و خیال خودش و همه را راحت کند.
 
اما به هر حال منصوریان فرد با هوشی است و دوست ندارد بدون اطلاع از افکار عمومی که نماد آن نیز در فضای مجازی است، کاری را پیش ببرد. از همین رو باید گفت که سرمربی تیم استقلال بدون این که کسی متوجه شود، به صورت کاملا چراغ خاموش در فضای مجازی سرکشی کرده تا از اوضاع و احوال افکار عمومی اطلاع حاصل کند. اما خودش در عمل هیچ تحرک خاصی در این فضا ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: