کد خبر: ۶۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۰۸۲
برنامه های متنوع کیش درنوزدهمین جشنواره تابستانی کیش لحظات شاد وهیجان انگیزی برای گردشگران و شهروندان به همراه دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش محمد محب خدایی با اشاره به ویژه برنامه های متنوع تدارک دیده شده در جشنواره نوزدهم کیش که از 15 تیر آغاز شده است گفت: سه سال برنامه ریزی و تکمیل زیرساخت های گردشگری باعث شد امسال با برنامه هایی کاملا متفاوت وجذاب میزبان گردشگران وشهروندان باشیم.

جنگ لبخند کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نشاندن گل لبخند برچهره شهروندان وگردشگران یکی ازبرنامه های  تالار شهر کیش است که با بهره گیری از حضور هنرمندان مطرح کشور درعرصه های اجرا ، موسیقی و طنز لحظات شادی برای خانواده ها تدارک دیده شده است.

این برنامه هرشب از ساعت 22 تا 24 وسی دقیقه درتالار شهر کیش اجرا می شود.

به گفته خدایی آتش بازی بخش جذاب دیگری است که قبل از جنگ لبخند کیش از مقابل تالار شهر جزیره ، شهر را نورافشانی می کند.

کارناوال شادی

محمد محب خدایی از برگزاری یکی از جذابترین وجدیدترین بخش های نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش خبرداد. کارناوال شادی مجموعه ای از هنرمندان وارائه کنندگان خدمات گردشگری کیش هستند که براساس برنامه ریزی انجام شده هرروز دو یا چند بخش گردشگری بهترین برنامه های خودرا درنوار سیاحتی کیش به اجرا می گذارند.

این کارناوال هرروزه از ساعت 19 تا 20 وسی دقیقه با اجرای موسیقی ، حرکات آکروباتیک وهنرهای نمایشی درشهر حرکت می کند.

چهره های شاد شهروندان وگردشگران به ویژه کودکان که این کاروان را درطول مسیر مشایعت می کنند تصویر زیبایی از لبخندها درجشنواره نوزدهم کیش است.

بیمه دی حامی گردشگران نوزدهمین جشنواره کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یکی از اقدامات مهم انجام شده درجهت تامین آرامش وحمایت از گردشگران را اجرای این طرح دانست.

محمد محب خدایی گفت: تمامی گردشگران کیش دربدو ورود به جزیره کارت بیمه دی دریافت می کنند وتا سقف یک میلیون تومان برای دریافت خدمات اورژانس ودرمان سرپایی درقبال حوادث بیمه می شوند.

حمایت از تولیدات داخلی در راستای شعار سال

خدایی با اشاره به شعار امسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نام گرفته است گفت: حمایت از تولیدات داخلی یکی از برنامه های اصلی درجشنواره نوزدهم کیش است.

دراین راستا نام جزیره کیش با محصولات ایرانی به خانه های ایرانیان می آید.شرکت های عالیس، تاپیس، خوشاب ودایتی دراین طرح مشارکت دارند.

جایزه های جشنواره نوزدهم کیش برای همه ایرانیان

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش همه هموطنانمان می توانند از جوایز ارزشمند جشنواره کیش  بهره مند شوند.

درجزیره کیش شهروندان و گردشگران با خرید هرنوع کالا یاخدمات و پرداخت مبلغ توسط  کارتخوان های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان می توانند کد قرعه کشی را دریافت وبه شماره 30007002769769 ارسال کنند .

این سامانه پیامکی به صورت 24 ساعته پاسخگوی مخاطبان است.

دراین طرح شما با هر مقدار خرید از یک ریال تا 5 هزار تومان یک امتیاز کسب می کنید و می توانید شانس خود را برای برنده شدن جوایز بیازمایید.

دارندگان امتیاز علاوه برقرعه کشی جوایز نقدی وغیر نقدی جنگ لبخند درقرعه کشی هرهفته یک خودروی ویژه نیز شرکت داده می شوند.

همچنین دارندگان دستگاههای تجارت الکترونیک پارسیان نیز درقرعه کشی ماهانه یک خودرو شرکت داده می شوند.

هموطنانمان دردیگر نقاط کشور هم با خرید از کارتخوان های تجارت الکترونیک پارسیان می توانند روزانه برنده یک تور رایگان سه روزه به کیش برای 2 نفر وسه سفر رایگان به کیش باشند.

پذیرنده های کارتخوان های تجارت الکترونیک پارسیان  درسراسر کشور نیز در قرعه کشی 100 جایزه  سفر به کیش به  ارزش یک میلیون تومان شرکت داده می شوند.

جنگ کودک  کیش، کودکانه ای شاد برای فرزندان ایران

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جنگ کودک یکی از بخش های پرمخاطب جشنواره کیش است که با حضور مجریان مطرح عرصه کودک ، حضور عروسک های مورد توجه کودکان ، برگزاری مسابقه واهدای جوایز شادمانی رابرای فرزندان و خانواده ها به همراه دارد.

این برنامه هرروزه از ساعت 18 تا 20 درتالارشهر کیش برگزار می شود.

حضور خوانندگان مطرح کشور درکیش

محمد محب خدایی با اشاره به اینکه جزیره کیش شهر همیشه بیدار است گفت: باتوجه به اینکه درشهرهای گرمسیری معمولا تردد درساعات شب بیشتر است تلاش کرده ایم با برنامه ریزی برای این ساعات شهروندان وگردشگران لحظات خوبی را درجشنوراه نوزدهم درکیش داشته باشند.

وی با اشاره به برگزار کنسرت های خوانندگان مطرح کشور درکیش گفت: هزینه بلیت کنسرت ها درکیش تفاوت فاحشی با دیگر شهرها دارد وشهروندان وگردشگران با هزینه ای بسیار کمتر از سایر نقاط کشور می توانند از این برنامه استفاده کنند.

جزیره تو، برنامه ای متفاوت از جشنواره  کیش درشبکه سه سیما

معرفی افراد مستعد درزمینه های مختلف، موضوع مسابقه ای جذاب است که با بخش های متنوع برای پخش از شبکه سه سیما هرروز درکیش تولید می شود.

حضور هنرمندان مطرح مانند رضا رشید پور مجری پرطرفدار کشورمان از نقاط قوت این برنامه جذاب است.

خریدهای با کیفیت ، تخفیف های باورنکردنی

محمد محب خدایی گفت : خرید یکی از جاذبه های همیشگی جزیره کیش است .

امسال با مشارکت خوب بخش خصوصی ونظارت مستمر، شهروندان وگردشگران می توانند اجناس با کیفیت را درنوزدهمین جشنواره تابستانی کیش با 20 تا 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

همچنین علاوه برتخفیف مراکز خرید، هتل ها، مراکز تفریحات دریایی و خدمات گردشگری نیز با ارائه تخفیف های ویژه میزبان شهروندان وگردشگران هستند.

درجشنواره نوزدهم هرلحظه منتظرغافلگیری باشید

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه های جشنوراه نوزدهم تابستانی کیش به اینجا ختم نمی شود وبرنامه های متنوع بسیاری تدارک دیده شده است که علاقمندان می توانند با پیگیری اخبار جشنواره تابستانی کیش ازنشانی اینترنتی WWW.KISH.IR   آخرین اطلاعات را به لحظه دریافت کنند.

گفتنی است نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش با برگزاری جشنواره های جزیره آبنبات چوبی، سلامت، هیجان رالی تور وجشنواره خرید از 15 تیر آغاز شده وتا 30 شهریور ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: