کد خبر: ۶۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۰۰

پدال نوشت: با 567 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متری گشتاوری که نسخه‌ی کارخانه‌ای ب‌ام‌و X5 M دارد، قدرت کافی برای رقابت با خودروهای زیادی فراهم است؛ اما این لغت "کافی” در قاموس تیونر مشهور جی پاور جایی ندارد!

G-Power BMW X5 M
G-Power BMW X5 M

این همان دلیلی است که باعث شده تا جی پاور این شاسی‌بلند باواریایی را وحشی‌تر کند و آن را به نسخه‌ای قدرتمندتر از لامبورگینی آونتادور بدل نماید.
G-Power BMW X5 M
G-Power BMW X5 M

با استفاده از جادوی تیونینگ، پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربوی S63 دارای قدرت 689 اسب بخاری و گشتاور 905 نیوتون متری است اما آیا این مقدار واقعاً کافی است؟ نه! تجربه مهندسی 35 ساله پشت شماست.

G-Power BMW X5 M
این تجربه باعث شده تا جی پاور 173 اسب بخار بیشتر را تولید کند و خروجی کل پیشرانه به عدد عظیم 740 اسب بخار و گشتاور 980 نیوتون متر رسیده است. این اعداد و رقم‌ها به لطف سیستم اگزوز تیتانیومی سفارشی، توربوهای بزرگ‌تر و به‌روزرسانی نرم‌افزار بای ترونیک 2 V3 جی ترونیک به دست آمده‌اند.

G-Power BMW X5 M
این افزایش قدرت خروجی باعث شده تا X5 M مسافت 400 متر را در 11.5 ثانیه طی کند و به سرعتی بیش از 300 کیلومتر در ساعت دست یابد. به منظور هماهنگی با چنین پرفورمنسی، جی پاور در این شاسی‌بلند از سیستم تعلیق GX6M-RS خودش استفاده کرده و رینگ‌های فورج کاری شده‌ی 23 اینچی را نیز زیر خودرو جای داده است.

G-Power BMW X5 M
اما صبر کنید، چیز بیشتری وجود دارد، شاید هم در این مورد کمتر! این تیونر آلمانی می‌داند که هرکسی یک X5 M هیولا نمی‌خواهد بنابراین نسخه‌های ضعیف‌تر 641 اسب بخاری و 689 اسب بخاری نیز در دسترس هستند.

G-Power-1

G-Power-2

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: