کد خبر: ۶۷۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
تعداد بازدید: ۸۱۵
این احتمال را در ذهن داشته باشید که طالب لو برگردد و نام حسینی مثل چشمی تا نیم فصل از لیست استقلال خارج شود
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلالی ها امروز همه بازیکنان جدید و قدیمی شان را برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال بردند. همه تازه واردها (رضایی، رحمانی، افشین، باقری، غفوری و کنعانی زادگان)، آنهایی که با وجود داشتن قرارداد مدت آن را افزایش دادند (رحمتی و حیدری) و حتی کسانی که به تمدید رضایت دادند مثل ابراهیمی و مجیدی و کریمی و مگویان در این جمع حضور داشتند.

 

یکی از مهمترین غایبان حسین حسینی بود. دروازه بان دوم استقلال که همچنان مصدوم است و این مشکل به قدری ادامه دار هست که باعث شده او اردوی ارمنستان تیمش را هم از دست بدهد درحالیکه لیگ از 4 مرداد استارت می خورد.

 

منصوریان درباره حسینی می گوید:«حسینی که در ملوان سرباز بود، 2، 3 هفته مانده به لیگ پانزدهم از ناحیه PCL ضربه خورده که در تمرینات ما در 20 روز در اختیار کادر پزشکی است. اگر او 10 روز مانده به شروع لیگ بتواند خودش را به ما برساند در مجموعه ما حضور دارد وگرنه ما گلر خارجی زیر 23 سال جذب خواهیم کرد تا سهمیه‌ مان را هم از دست ندهیم».

 

عدم حضور حسینی برای ثبت قرارداد از یک سو و اولتیماتوم طالب لو که گفته تا همه مطالباتش را نگیرد راضی به فسخ قرارداد نمی شود باعث شده شایعه برگشتن این دروازه بان قدیمی مطرح شود. استقلال در دو هفته ابتدایی فصل، مهدی رحمتی را به دلیل مصدومیت ندارد. حسینی هم سهمیه بزرگسال محسوب می شود ولی کسی نمی داند می تواند بازی کند یا نه پس شاید منصوریان درنهایت رای به برگشتن طالب لو بدهد و حسینی به دلیل مصدومیت درست مثل چشمی نیم فصل بیرون بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: