کد خبر: ۶۷۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۳۸۱
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدای عضویت در مجامع و شورا‌ها از سوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تعیین و به صحن علنی مجلس برای انتخاب معرفی شدند.

محمدمهدی مفتح در تشریح نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز اعضای کمیسیون، آیین نامه داخلی کمیسیون بررسی شد و نحوه تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه کمیسیون مصوب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون نامزدهای عضویت به عنوان عضو ناظر در شورا‌ها و مجامع انتخاب شدند؛ که بر این اساس محمدرضا تابش و هادی قوامی به عنوان کاندیدا برای عضویت در شورای پول و اعتبار به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

مفتح تصریح کرد: همچنین عزت الله یوسفیان ملا به عنوان کاندیدای عضویت در کمیسیون اصل ۹۰، عبدالرضا مصری و مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان کاندیدا جهت عضویت در صندوق توسعه ملی، حسن سلیمانی و احمد خدابخشی به عنوان کاندیداهای عضویت در شورای رقابت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و علی قربانی به عنوان کاندیدا در شورای آمایش سرزمینی، شهباز حسن‌پور و سید مهدی فرشادان به عنوان کاندیدای جهت عضویت در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با خانه ملت سخن می‌گفت، ادامه داد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون محمد حسینی و منصور مرادی به عنوان کاندیدا جهت عضویت در شورای حقوق و دستمزد، علی کاظمی و نبی هزار جریبی به عنوان کاندیدا جهت عضویت در شورای آمار و همچنین صندوق صرفه جویی ارزی تعیین شدند.


منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: