کد خبر: ۶۷۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۴۴۰
در نشست شورای عالی امنیت ملی؛
رییس جمهور در نشست شورای عالی امنیت ملی، از خدمات سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در دوران مسوولیت وی به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تقدیر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در لوحی که از سوی حجت الاسلام حسن روحانی به سرلشکر فیروزآبادی اهدا شد، از همۀ مسئولیت های خطیر و تلاش‌های خالصانه وی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در دوران دفاع مقدس و حضور فعال و موثر در شورای عالی امنیت ملی؛ تا همدلی آگاهانه با دولت تدبیر و امید سپاسگزاری شده است.

رییس جمهور با تبریک مسوولیت جدید سرلشکر فیروزآبادی به عنوان "مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا"، موفقّیت وی را در این جایگاه خطیر، و سربلندی و اقتدار بیش از پیش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: