کد خبر: ۶۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۵۰۴
احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ پس از پنج ماه دوری از صحنه در تهران به دیدار هواداران خود خواهد رفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از هنر آنلاین: احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ پس از پنج ماه دوری از صحنه در تهران به دیدار هواداران خود خواهد رفت.

احسان خواجه‌امیری با دست پر می‌آید

علی نیکونیا مدیر روابط عمومی موسسه "آوای هنر" دراین‌باره گفت: برنامه‌ریزی کنسرت احسان خواجه امیری در تهران برای شب‌های 17 و 18 تیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران صورت گرفته و بلیت‌فروشی برای این برنامه از طریق سامانه 84200 آغاز شده است.

وی افزود: این کنسرت به مدت دو شب و چهار سئانس به همت شرکت "آوای هنر" به مدیریت محمد جلیل‌پور برگزار خواهد شد و در صورت استقبال مجدداً تمدید خواهد شد. این هنرمند قصد دارد در کنسرت پیش رو، تعدادی از قطعات آلبوم جدیدش را برای اولین بار اجرا کند. خواجه‌امیری همچنین از چند سورپرایز برای کنسرت تهران خبر داده است.

خواجه‌امیری مهرماه سال گذشته پنج سئانس در تالار وزارت کشور کنسرت برگزار کرد و پس از آن در بهمن‌ماه و در قالب جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. حال با توجه به تخریب سالن وزارت کشور به دلیل آتش‌سوزی، موسسه "آوای هنر" کنسرت این خواننده را بار دیگر در نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد کرد.

این هنرمند همچنین بعد از اجرا در تهران برای تور آمریکا و اروپای خود حاضر خواهد شد.

تازه‌ترین قطعه این خواننده با نام "کاری کردی" منتشر و پخش شد. این قطعه با شعری پویان پورترابی، موسیقی علیرضا افکاری و  تنظیم هومن نامداری صورت گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: