کد خبر: ۶۶۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۴۰۶
عصر امروز (چهارشنبه) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با رئیس و مسئولان قوه قضاییه دیدار کردند.
آملی‌لاریجانی در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌قضاییه با رهبر انقلاب: ورودی زندانها ۲۰درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیتهای این قوه بیان کرد.

آیت الله آملی لاریجانی، حجم خدمات قوه قضائیه را گسترده خواند و در این خصوص به رسیدگی به بیش از ۱۴ میلیون پرونده به دادگستریها و شوراهای حل اختلاف و ارائه بیش از ۷۰ میلیون خدمات ثبتی در سال گذشته اشاره کرد.

رئیس قوه قضائیه، «تشدید نظارت بر عملکرد قضات و کارکنان» و «مبارزه جدی با فساد به منظور تأمین سلامت دستگاه قضایی» را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: «برخورد بدون ملاحظه و مقتدرانه با مفاسد اقتصادی» از جمله پرونده متهمان نفتی و رسیدگی به پرونده های معوقات کلان بانکی و «ایجاد امنیت اقتصادی برای تولید و سرمایه‌گذاری» از مهمترین سیاستها و اقدامات دستگاه قضا است.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی بر کاهش تعداد زندانیان گفت: در این خصوص دستورالعمل جامع و دقیقی تدوین شده است و به دنبال مجازاتهای جایگزین حبس هستیم و ورودی زندانها نیز ۲۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس قوه قضائیه همچنین به فعالیتهای انجام شده در خصوص «پیشگیری از جرم»، «برنامه‌محوری»، «تنقیح و اصلاح قوانین» اشاره کرد و کمبود بودجه و نیروی انسانی را از مشکلات قوه قضائیه دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
با سلام واحترام اقای حجت الاسلام محسنی اژه ای یک دندانپزشک وامثال او را ازاد گذاشته اند هر ساعتی خواست به مرکز بهداشتی در مانی مراجعه کند هر زمانی خواست خارج شود هر روز خواست نیاید یا فقط بیاید خودش را یک نشانی بدهد وکسی کار به کارش نداشته باشد اگر شما دیدید در زمان حضورش در مرکز بهداشتی در مانی حتی یک کار انجام بدهد ما هم دیدیم بعد هم اعلام می کنند نصف مرخصی هایش باقی مانده می گویند ماهی سه میلیون هم حقوق می گیرد انوقت برایشان سخت است حقوق حقه دیگران را که کار می کنند بدهند واگر هم بخواهند بدهند کلی خط ونشان برایمان می کشند به نظر شما درست است؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: