کد خبر: ۶۶۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۹۳۱
عضو کمیسیون آموزش مجلس:
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بهترین مدارس و معلم ها باید به مدارس ابتدایی اختصاص یابد.
بهترین مدارس و معلم ها باید به دانش آموزان ابتدایی اختصاص یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر،  ضیاء الله اعزازی در نشست بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بناب که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی و نیز مسئولین مجمع خیرین ترتیب یافته بود، با اشاره به اینکه از مهرماه امسال ۳۷۰ دانش آموز اول ابتدایی به تعداد دانش آموزان بناباضافه خواهند شد؛ گفت: نباید در کنار انجام کارهای عمرانی و احداث فضاهای آموزشی از بحث آموزش غفلت کنیم.

وی افزود: به اعتقاد بنده بایستی بهتری مدارس و بهترین معلمین آموزش و پرورش به دانش آموزان مقطع ابتدایی اختصاص یابد تا بهتر بتوانیم استعدادهای آنها را بارور کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین یادآور شد: با توجه به وضعیت مالی دولت امکان کمک های مالی دولت در حد ضعیفی است، لذا بایستی تلاش کنیم همچنان از ظرفیت بالای خیرین عزیز که در همه حال کمک حال آموزش و پرورش بوده اند، استفاده کنیم.

اعزازی اظهار کرد: اگر خیرین عزیز برای تکمیل پروژه های در حال احداث آموزشو پرورش نشتابند باز مشکل چند شیفته شدن مدارس گریبانگیر آموزش و پرورش بناب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیروی انسانی در برخی بخش های آموزش و پرورش بناب از مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خواست در تقسیم نیروهای جدید این مشکل را برطرف و سعی کنند از نیروهای بومی این شهرستان در مدارس منطقه استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
جمله این که باتوجه به توان مالی دولت من راشگفت زده کرده است چرابه آموزش وپرورش که می رسه توان مالی دولت وتحریم واثتصادمقاومتی مطرح میشه ولی درپرداخت های نجومی به برخی مدیران این مسائل مطرح نیست درضمن شمانماینده هاهم هیچ.....ندارید فقط وفقط شعاروشیره مالی
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
ایشان راست میگن لیسانس عربی شیمی و... بالاجبار بدون هیچ انگیزه ای در ابتدائی تدریس می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
ایشان راست میگن لیسانس عربی شیمی و... بالاجبار بدون هیچ انگیزه ای در ابتدائی تدریس می کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: