کد خبر: ۶۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۴۲۲
مدافع ارمنستانی استقلال گفت: «یک فوتبالیست حرفه ای هستم و می دانم کی باید بدنم به استراحت برود، کی تمرین را آغاز کنم و چه زمانی فشار بیاورم.»

به گزارش خبرداغ ، هرایر مگویان سرانجام از کشور خود به ایران بازگشت و در تمرینات آبی پوشان نیز حضور یافت.

 

وی که چند روز ابتدایی تمرینات بدنسازی آبی ها را غیبت داشت در این خصوص اظهار داشت: «البته من با تاخیر به ایران بازگشتم، اما اینطوری نبود که در کشور خودم هیچ تمرینی نداشته باشم. من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و می دانم کی باید بدنم به استراحت برود، کی تمرین را آغاز کنم و چه زمانی فشار بیاورم.»

 

مدافع با اخلاق تیم استقلال تاکید کرد در مدتی که در ارمنستان بوده تمریناتش را به صورت انفرادی انجام می داده و الان هم از سایر بازیکنان عقب نیست و در تمرینات بدنسازی پا به پای دیگر استقلالی ها حضور دارد.

 

مگویان در خصوص تراکم در خط دفاعی استقلال و حضور بازیکنان پر تعداد در این منطقه از زمین نیز گفت: «به هر حال هر سرمربی این حق را دارد که بر اساس نیازش و بر اساس تفکراتش بازیکن جذب کند. این هم حق آقای منصوریان بود مدافعان مدنظرش را جذب کند. من افتخار می کنم که نامم در بین مدافعانی بود که آقای منصوریان مدنظر داشت.»

اسپورت تی وی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: