کد خبر: ۶۶۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۰
دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت:درست است که یکی، دو بازیکن کلیدی ما جدا شدند اما سایر بازیکنان می توانند جای آنها را پر کنند.
بگذارید بمب و ترقه هایشان را بترکانند،با همین جوانان درستشان می کنیم!
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،رشید مظاهری این روزها تمرینات پیش فصل خود را همراه با دیگر بازیکنان ذوب آهن پشت سر می گذارد درباره شرایط این تیم و نقل و انتقالات ذوب آهن اظهار داشت: تیم ما امسال خیلی تغییر نکرده است. اکثر بازیکنان ذوب آهن از فصل قبل در تیم ماندند و این مثبت ترین نکته برای ماست.

وی افزود: درست است که یکی، دو بازیکن کلیدی ما جدا شدند اما سایر بازیکنان می توانند جای آنها را پر کنند. بگذارید دیگر تیم ها ستاره هایشان را جذب کنند و  بمب و ترقه هایشان را بترکانند. مطمئن باشید که نوبت ما هم می شود.

دروازه بان ذوب آهن در پایان خاطرنشان کرد: با همین بازیکنان جوان امسال درست شان می کنیم. مطمئن باشید ذوب آهن مثل فصل قبل پرقدرت در مسابقات حاضر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: