کد خبر: ۶۶۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۷۲۲
علیرضا رمضانی که امروز قرارداد خود را با آبی پوشان فسخ کرد تا به تیم تراکتورسازی بپیوندد، بعد از فسخ قراردادش پیامی منتشر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رمضانی در این پیام نوشت: دو فصل در خدمت شما هواداران خونگرم و خوب و عزیز تیم بزرگ ایران، استقلال بودم. دو سالی که روزهای خوب و سختی داشت. مصدومیت داشت، تلاش داشت، خوشحالی داشت و ...

 

امیدوارم که استقلال و علی منصوریان همیشه موفق باشند. باید تیم جدیدی را انتخاب می کردم. برای این که خودم و توانایی هایم را نشان بدم. و چه تیمی بهتر از تیم رویایی من تراکتور...تیمی که به خاطر همزبانی، از جنس خودم می دانم. تیمی که عاشق هوادارانش هستم. تیمی که زبانزد مردم ایران هستش و مربی که مرا به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد. هیچکس تراکتور و امیرخان قلعه نویی را با هیچ چیز عوض نمی کند. امیدوارم در کنار شما مردم خوب همزبانم، بتوانم بهترین بازی ها را برای تان انجام دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: