کد خبر: ۶۶۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۸۰۹
رابسون از خارجی های قبلی استقلال متفاوت است؛
سرمربی جوان تیم استقلال روی بازیکن برزیلی جدیدش حساب زیادی باز کرده و اعتقاد ویژه ای به او دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رابسون جانواریو سرانجام به تهران رسید و در محل تمرین استقلال حضور یافت. بازیکن 22 ساله برزیلی که گفته می شود از بازیکنان خوب سری B برزیل است، می تواند جزو خریدهای خوب خارجی استقلال باشد که در تاریخ این باشگاه انجام شده است. هر چند که استقلال معمولا در خریدهای خارجی اش تجارب خوب و موفقی نداشته، اما منصوریان معتقد است که دست روی خوب بازیکنی گذاشته و این بازیکن می تواند او را در این فصل رو سفید کند.

 

شنیده می شود که علیرضا منصوریان اعتقاد زیادی به این مدافع دارد و می گوید که از جمله ویژگی های بارز این بازیکن، قدرت حفظ و حمل توپ در خط دفاعی و توان و شعور بازیسازی از خط دفاعی است. کاری که معمولا مدافعان ما خوب و یا اصلا بلد نیستند.

 

گویا منصوریان روی این بازیکن حساب زیادی باز کرده و می توان انتظار داشت که در این فصل بازی های زیادی از این بازیکن شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: