کد خبر: ۶۶۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۶
مدافع برزیلی استقلال گفت: بعد از حضورم در ایران متوجه شدم که منصوریان، سرمربی استقلال از محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم برخوردار است.
به گزارش خبرداغ،رابسون جانواریو دی‌پائولا، مدافع برزیلی و 22 ساله استقلال که دیروز برای اولین بار در تمرین استقلال حاضر شد و عدد 4 را هم نشان داد، از حضورش در ایران ابراز خوشحالی می کند. او که برای عقد قرارداد با استقلال منتظر اعلام نتیجه تست پزشکی است.

 

رابسون درباره اینکه چطور شد به ایران سفر کرد، اظهار داشت: من از ایران کم و بیش شناخت داشتم و وقتی هم این پیشنهاد به دستم رسید با جستجویی که در اینترنت کردم، با کشور ایران بیشتر آشنا شدم. همچنین استقلال و افتخارات این تیم را خیلی خوب می شناسم و می دانم که یکی از پرافتخارترین تیمهای ایران و آسیا است. خوشحالم که به ایران آمدم و در 2 روزی که اینجا هستم، با مردم این کشور ارتباط خوبی برقرار کردم.

 

وی درباره زمان عقد قراردادش با استقلال و حضورش در تمرینات عنوان کرد: از طریق مدیربرنامه هایم کارها را خوب پیگیری کردیم و مشکلی برای حضور من در تمرینات نیست. به زودی به تمرینات اضافه می شوم و قراردادم را رسمی امضا می کنم. امیدوارم فصل خوبی را در این تیم داشته باشم.

 

مدافع برزیلی استقلال درباره ارتباطش با منصوریان تصریح کرد: بعد از حضورم در ایران متوجه شدم که منصوریان، سرمربی استقلال از محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم برخوردار است. او همچنین برخورد خوبی با من داشت و به من گفت که به بازی ام اعتماد دارد. می دانم که استقلال هواداران زیادی در ایران دارد که چه در تمرین و چه در مسابقات ما را همراهی می کنند.

 

رابسون درباره نشان دادن عدد 4 در تمرین روز گذشته استقلال گفت: من در اطلاعاتی که از استقلال به دست آورده بودم، می دانستم که عدد 4 نماد آنهاست و به همین خاطر در تمرین دیروز عدد 4 را نشان دادم. هواداران هم از این کار من بسیار خوشحال شدند و امیدوارم بتوانم در طول فصل هم آنها را خوشحال کنم.

 

مدافع برزیلی استقلال در پایان افزود: طی صحبتی که با مدیربرنامه هایم و مسئولان استقلال داشتم، متوجه شدم که استقلال امسال تیم قدرتمندی را بسته و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. آنها گفتند که امسال استقلال هدفش قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته باشم.

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: