کد خبر: ۶۶۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۷۰۷
هفته دوم لیگ جهانی والیبال 2016 ؛ به روز رسانی می‌شود
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2016 به مصاف بلغارستان رفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2016 امروز پنج‌شنبه از ساعت 18:30 در صربستان به مصاف بلغارستان رفت. شاگردان لوزانو در حالی در نخستین بازی هفته دوم به مصاف بلغارستان رفتند که از سه مسابقه قبلی خود یک پیروزی برابر آرژانتین و دو شکست برابر برزیل و آمریکا در کارنامه دارند. بلغارها از سه مسابقه نخست خود سه شکست برابر تیم‌های ملی صربستان، لهستان و روسیه داشت.

ست اول؛ 25 بر 18 به سود بلغارستان

سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، مهدی مرندی و عادل غلامی نفراتی بودند که رائول زوانو برای شروع مسابقه وارد زمین کرد. ملی‌پوشان ایران شروع خوبی نداشتند و بلغارها در امتیاز 5 بر 2 از ایران پیش افتادند تا لوزانو درخواست وقت استراحت فنی کند. در امتیاز 8 بر 5 به سود شاگردان کنستانتینوف تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

ملی‌پوشان ایران کم کم خود را در زمین پیدا کردند و در امتیاز 11 توانستند بازی را به تساوی بکشانند. امتیاز سیزدهم برای بلغارها بعد از درخواست بازبینی مجدد توسط لوزانو حاصل شد و پس از آن بازهم شاگردان کنستانتینوف بودند که توانستند حاکم میدان باشند و در امتیاز 16 بر 12 به سود بلغارستان تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. زمانی که نتیجه بازی 19 بر 14 به سود بلغارستان بود بازهم لوزانو درخواست وقت استراحت کرد و نکاتی را بیشتر از همه به مرندی تذکر داد. سوکولوف، ستاره بلغارها در ست اول عملکرد بسیار خوبی داشت و در حمله و دفاع به تیمش کمک بسیاری کرد.

در امتیاز 20 بر 16 به سود بلغارستان لوزانو تصمیم گرفت ظریف، بهبودی و میرزاجانپور را روانه میدان کند و پس از آن در امتیاز 20 بر 17 کنستانتینوف درخواست وقت استراحت کرد. این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود بلغارستان خاتمه پیدا کرد.

*****

بلغارستان 5 بار سابقه کسب عنوان چهارمی لیگ جهانی را در کارنامه دارد. بلغارستان در سال‌های 1994، 2004، 2006، 2012 و 2013 در رده چهارم لیگ جهانی قرار گرفته است. نخستین حضور بلغارستان در لیگ جهانی به سال 1994 باز می‌گردد و از آن زمان تا کنون این تیم در 19 دوره مسابقات حضور داشته که در 10 دوره به مرحله نهایی صعود کرده است.

تیم ملی والیبال ایران در بازی پنجم خود از ساعت 18:30 به مصاف برزیل خواهد رفت.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: