کد خبر: ۶۶۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۹
تعداد بازدید: ۳۹۸
تیم ملی ایتالیا مقابل ایرلند شکست خورد و سوئد هم با قبول شکست مقابل بلژیک از یورو 2016 کنار رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛در آخرین بازی از مرحله گروهی جام ملت های اروپا امشب دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که ایتالیا به مصاف ایرلند رفت و سوئد هم مقابل بلژیک قرار گرفت.

در نخستین بازی کونته که قبل از این بازی صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی شده بود به بازیکنان اصلی اش استراحت داد و با ترکیبی متفاوت تیمش را راهی میدان کرد.

در این بازی که ایرلندی ها با شایستگی مقابل یکی از مدعیان این جام به میدان رفتند موفق شدند پس از نود دقیقه تلاش با نتیجه یک بر صفر ایتالیا را شکست دهند(دقیقه 85 ،رابرت بردی) تا به عنوان تیم سوم این گروه صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کنند.

در دیگر بازی از این گروه تیم های بلژیک و سوئد به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه یک بر صفر به سود بلژیکی ها به پایان رسید.تنک گل بازی را  رادا ناینگولان(در دقیقه 84)به ثمر رساند تا بلژیک 6 امتیازی پشت سر ایتالیا و با امتیاز مساوی با لاجوردی‌ها به عنوان تیم دوم صعود کند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: