کد خبر: ۶۶۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۰۴
استقلال با قلعه نویی (7 فصل)، مظلومی (3 فصل) و مرفاوی (2 فصل) به عنوان سرمربیان اصلی اش در تاریخ لیگ برتر هرگز فصل را با باخت شروع نکرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا منصوریان بالاخره خودش را وارد «دور» قلعه نویی، مرفاوی و مظلومی کرد. مردانی که در تاریخ 15 ساله لیگ برتر، 12 سال روی نیمکت استقلال زندگی کردند. جالب اینکه در 3 فصل دیگر مردان زیادی به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی ها نشستند از منصور پورحیدری و ناصر حجازی و رولند کخ تا جواد زرینچه و فیروز کریمی و حتی صادق ورمزیار. مردان اصلی نیمکت استقلال اما هرگز کارشان را به عنوان سرمربی این تیم با باخت به صورت رسمی آغاز نکردند.

 

امیر قلعه نویی

 در اولین بازی رسمی اش به عنوان سرمربی استقلال برنده نشد. تیم او در افتتاحیه لیگ سوم برابر پاس جلالی 2 بر 2 مساوی کرد. یدالله اکبری و علیرضا نیکبخت گلهای استقلال را زدند.

 

صمد مرفاوی

در اولین حضور رسمی اش روی نیمکت استقلال، تیمش برنده شد. استقلال در افتتاحیه لیگ ششم با نتیجه 2 بر یک و با گلهای محمد نوازی و پیروز قربانی موفق به شکست دادن ذوب آهن شد.

 

پرویز مظلومی

برخلاف مرفاوی و قلعه نویی، بیرون از خانه کارش روی نیمکت استقلال را شروع کرد. آبی ها در تبریز به سختی و با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست دادن شهرداری تبریز شدند. برهانی یک و میداودی 2 گل زدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: