کد خبر: ۶۶۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۵۴۴
اچ پی البته مشخصات و تصاویر دستگاه جدید را بدون مراسم خاصی در وب سایت خود قرار داده است و می توان آن را یک معرفی بی سر و صدا دانست.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت دیجیاتو - امیر مستکین: یک سال پیش شرکت HP از «Chromebook 11 G4» رونمایی به عمل آورد و حالا خبر می رسد که کمپانی یاد شده تصمیم دارد به زودی آن را با «Chromebook 11 G5» بروز رسانی کند.

اچ پی البته مشخصات و تصاویر دستگاه جدید را بدون مراسم خاصی در وب سایت خود قرار داده است و می توان آن را یک معرفی بی سر و صدا دانست.

اچ پی کروم بوک 11 G5 را معرفی کرد

این محصول از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی اش ندارد اما اندکی باریک تر و سبک تر شده است. همانگونه که از نامش پیداست، با یک نوت بوک با نمایشگر ۱۱.۶ اینچی رو به رو هستیم. این محصول همچنین در دو نمونه عرضه می شود و کاربر می تواند نسخه ای را انتخاب کند که به ۲ یا ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز شده. نسخه اول ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و حجم حافظه نسخه دوم به ۳۲ گیگابایت می رسد.

اچ پی کروم بوک 11 G5 را معرفی کرد

اچ پی پردازنده Celeron N3060 اینتل را برای آن انتخاب کرده که البته متعلق به نسل Braswell است. این پردازنده دو هسته ای بوده و فرکانس کاری اش در حالت عادی به ۱.۶ گیگاهرتز می رسد اما در حالت توربو، تا ۲.۴۸ گیگاهرتز افزایش خواهد داشت. Chromebook 11 G5 از اچ پی در پایان ماه جاری میلادی با قیمت حدود ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: