کد خبر: ۶۶۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۴۴۷
مسابقه تلویزیونی «شب کوک» در سری دوم مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقه تلویزیونی «شب کوک» در سری دوم مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند.


«شب كوک» و تغييرات آن در سری جديد
مهدي يغمايي خواننده و داور مسابقه «شب كوک» در خصوص اتفاقات تازه اين برنامه گفت: عوامل برنامه در پيش توليد اين برنامه هستند اما همانطور كه مي دانيد مسئولان صدا و سيما عوض شده اند و طبيعي است كه با اين تغييرات، مديران سر و ساماني را به كارهايشان و فضا بدهند تا بتوانند برنامه هايي را كه در گذشته ساخته شده است را ادامه دهند.

وي ادامه داد: عوامل برنامه پيگیر اين موضوع هستند و فكر مي‌كنم اگر قرار باشد، «شب كوك» براي بار دوم ساخته شود، با همان گروه باشد البته ممكن است افرادي كم و يا اضافه شوند.

يغمايي درباره تفاوت هايي كه در اين برنامه وجود دارد، بيان كرد: اگر اين فصل جديد براي ساخت آماده شود، به طور قطع تفاوت‌هاي زيادي در دكور، ساختار برنامه، كيفيت صدا و تصوير خواهد داشت.

اين خواننده در خصوص اينكه آيا ممكن است با اين برنامه مخالفت شود، اظهار داشت: بعيد مي‌دانم اين اتفاق بيفتد، به دليل اينكه اين برنامه بيننده خود را پيدا كرده است و دومين برنامه پر بيننده شبكه بود، به طور معمول هميشه برنامه‌هايي در اين سبك و سياق براي بار دوم ساخته مي شوند. ما نيز از آن حمايت مي كنيم و اين حمايت ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: