کد خبر: ۶۶۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۷
موسوی لاری: مردم فضای پرخاش و افراط را نمی‌پذیرند /توصیه‌های اخلاقی ابوترابی‌فرد به جریانات سیاسی ضیافت افطار رییس جمهوری کشورمان با فعالان سیاسی امشب برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در ابتدای این مراسم نیز پنج نفر از نمایندگان جناح ها و فعالان سیاسی کشور به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی لاری در این مراسم در سخنانی با تقدیر از رییس جمهوری به خاطر میزبانی از فعالان سیاسی با گرایشات و سلایق مختلف در کشور، اظهار داشت: همه فعالان سیاسی در این موضوع اشتراک نظر دارند که تمامی گرایش ها باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور همکاری و کمک کنند.

موسوی لاری با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال ٩٢ و مجلس شورای اسلامی در سال ٩٤ اعلام کردند که فضای پرخاش، توهین و افراطی گری را نمی پذیرند، افزود: باید به گونه ای فضای امید و آرامش در کشور ارتقا پیدا کند که موجبات رشد و توسعه را بوجود آورد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دولت در حوزه سیاست خارجی قدرتمندانه حضور یافته و آثار و علایم مثبت آن در مناسبات بین المللی نمایان است، خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به آغاز کار مجلس دهم باید به حل مسائل و مشکلات داخلی نیز توجه کرده و در این راستا تلاش کنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به احزاب ، قومیت ها و مذاهب گوناگون در نگاه جدید به مسائل داخلی خواستار فعال شدن بازرسی ویژه در نهاد ریاست جمهوری و شفاف سازی و مواجهه مستقیم با افکار عمومی در موضوع حقوق های بالای برخی مدیران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: