کد خبر: ۶۶۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۸۷۷
استقلال که امسال از جمع مردان بالای هفت سال حضور در تیم، وحید طالب لو و آرش برهانی و حنیف عمران زاده را از دست داده است، تنها سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری را دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی رحمتی 11 سال قبل به استقلال آمد. او در سال‌های 84 و 85 در استقلال بود و سال 86 و 87 را در مس گذراند، در این تیم درخشید و به تیم ملی برگشت گلر ثابت تیم ملی شد و در سال 88 به سپاهان رفت و بعد از 2 فصل بازی در این تیم در سال 90 به استقلال برگشت. رحمتی 3 فصل در استقلال بازی کرد و در سال 93 به پیکان رفت و بعد از یک فصل بازی در این تیم در سال 94 به استقلال برگشت و سال 95 هم هفتمین سال حضور او در 11 سال اخیر برای استقلال است.


اما خسرو حیدری در این عرصه  به جز رحمتی قدیمی‌ترین سابقه را دارد، او در سال 87 استقلالی شد و بعد از 2 فصل بازی در این تیم در سال 89 به سپاهان رفته و در سال 90 به استقلال برگشت و در 5 سال گذشته در استقلال بوده و حالا ششمین فصل متوالی حضور و هشتمین فصل ثبت نامش در استقلال را تجربه می‌کند.


رحمتی با 11 سال سابقه در 7 سال و خسرو حیدری در 8 سال تجربه و 8 فصل (با احتساب لیگ امسال برای 2 نفر) با تجربه ترین مردان استقلال هستند. در حالی که سابقه حضور خسرو حیدری برای حضور در استقلال یک فصل بیشتر از رحمتی است اما در پرسپولیس قدیمی‌ترین بازیکن جلال حسینی است که تجربه 4 ساله حضور در پرسپولیس را دارد اما بیشترین سالیان بازی در اختیار امید عالیشاه با 3 فصل حضور است. و او چهارمین فصل را در تیم فوتبال پرسپولیس خواهد گذراند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: