کد خبر: ۶۶۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۴۳۶
مارال بنی آدم؛بازیگر تئاتر «خدای کشتار» گفت:«درست در زمان دور خوانی نمایشنامه «خدای کشتار» پسرم در مدرسه دعوا کرده بود و همین اتفاق به من کمک کرد تا احساس «آنت» را درک کنم.»
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، مارال بنی‌آدم با اشاره به اتفاقی که برای پسرش هنگام دور خوانی نمایشنامه «خدای کشتار» رخ‌داده است می‌گوید: «زمانی که مشغول روخوانی این نمایشنامه بودیم، پسرم در مدرسه دعوا کرده و دو بچه دیگر را کتک زده بود. مدیران او را از مدرسه اخراج کرده بودند. من درحالی‌که باید از این اتفاق مارال بنی  خیلی ناراحت می‌شدم ، به یک‌جهت بسیار خوشحال شدم چرا که خیلی به من در نزدیک شدن به نقش آنت کمک کرد.»
بنی آدم ادامه داد: «مدرسه مدام من را می‌خواستند و هر بار من پسرم را بابت این کار سرزنش می‌کردم اما یک‌بار گفت آن‌ها به من فحش دادند و به همین دلیل من دعوا کردم. با این توضیح متوجه شدم حق با اوست و از او خواهش کردم هر زمان خواست از حق خود دفاع کند فقط مراقب باشد که صدمه جدی به‌طرف مقابل وارد نکند.»
بازیگر نقش «آنت» در نمایش «خدای کشتار» تصریح می‌کند: «در چنین شرایطی است که انسان «من» واقعی خود را بروز می‌دهد. آدم‌ها همه نقاب به چهره دارند و وقتی در شرایط خاصی قرار می‌گیرند، حیوان درنده درونشان بروز می‌کند.
به گزارش خبرآنلاین، بنی‌آدم با اشاره به صحنه‌ای از نمایش علی سرابی توضیح می‌دهد: « در یکی از صحنه‌ها من و نوید محمد زاده در حال خروج از خانه ورونیک و میشل هستیم و ناگهان علی سرابی در نقش میشل می‌گوید: «از زمانی که با شما آشنا شدم فهمیدم فردیناند پسرتون مشکل روحی و روانی دارد.» من به‌سرعت در ذهنم تصور می‌کنم او از پسرم ایلیا صحبت می‌کند و به‌صورت کامل با آنت هم ذات پنداری می‌کنم.»
او با بیان این‌که از کتک‌کاری پسرش در مدرسه ناراحت است می‌گوید: به‌هرحال این اتفاقی است که در نمایشنامه هم رخ می‌دهد و البته من همیشه سعی می‌کنم خودم را  دقیقاً در موقعیت نقش تصور کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: