کد خبر: ۶۶۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۵۸۲
لوکاس با 17 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل انتخاب شد.
لوکاس امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم‌های ایران و برزیلبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2016 به مصاف برزیل رفت و مقابل این تیم سه بر صفر شکست خورد.

شهرام محمودی در دیدار برابر برزیل مانند رقابت‌های انتخابی المپیک عملکرد خوبی داشت و موفق شد 12 امتیاز را برای ایران به دست بیاورد. جواد معنوی‌نژاد نیز که در ست سوم در ترکیب اصلی قرار گرفت، دومین بازیکن امتیازآور ایران بود که 6 امتیاز را کسب کرد.

محمد موسوی در دفاع موفق‌ترین بازیکن ایران بود که از مجموع 14 دفاع خود موفق به کسب 2 امتیاز شد. در اسپک هم شهرام محمودی از 21 ضربه خود 10 امتیاز را به دست آورد. در خط سرویس هم مهدوی و محمودی موفق به کسب یک امتیاز در این خط شدند.

در مجموع تعداد اسپک‌ها نیز برزیل 44-31 از ایران برتر بود.

لوکاس برزیلی نیز با 17 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. دسوزا نیز 16 امتیاز را برای برزیلی ها کسب کرد.

تیم ملی ایران در دیدار برابر برزیل 5 بار موفق به دفاع بازیکنان این تیم شد و برزیلی‌ها نیز 7 بار ملی‌پوشان ایران را دفاع کردند. در سرویس‌ها برتری از آن میزبان بود. برزیل 10 امتیاز و ایران 2 امتیاز را از خط سرویس به دست آورد. خطاهای ملی‌پوشان ایران در این دیدار بیشتر از حریف بود. در دریافت و توپ‌گیری بازیکنان ایران در این بازی به خصوص دو ست ابتدایی عملکرد خوبی نداشتند تا آمار به نفع برزیل باشد. برزیلی‌ها در دریافت 18 بر 10 و در توپ‌گیری 33 بر 31 از ایران پیش بودند.


تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ جهانی بامداد شنبه به مصاف آمریکا می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: