کد خبر: ۶۶۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۵۲۹
معاون گردشگري و امور زائرين استانداري فارس:
معاون گردشگري و امور زائرين استانداري فارس تاكيد دارد كه گردشگري بيش از آنكه صنعتي اقتصادي باشد، فعاليتي فرهنگي است كه نقش مهمي در تغييرات فرهنگي بازي مي‌كند.
گردشگری بيش از آنكه صنعتي اقتصادي باشد فعاليتي فرهنگی است
به گزارش خبرداغ به نقل ازایسنا، شاپور رستمي در جلسه اتاق فكر توسعه گردشگري و زيارتي، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای تمام بخش‌ها، موضوعي بسيار با اهميت محسوب مي‌شود و اگر به‌دنبال توسعه بخش گردشگري هستيم بايد زيربناي فرهنگي آن را توسعه دهيم.

وي نقش آموزش و پرورش در گردشگري را سازنده و کلیدی توصيف و اضافه كرد: نگاه بلند مدت به توسعه گردشگری استان با تقویت و نگاه ویژه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر می‌شود.

رستمي همچنين ايجاد يك اتاق فكر را اقدامي تاثيرگذار براي به اشتراك گذاشتن افكار و انديشه‌هاي مختلف و دست‌يابي به اولويت‌ها و راهكارها و رسيدن به تصميماتي كارشناسانه دانست.

وي هدف از ايجاد اتاق فكر توسعه گردشگري و زيارتي فارس را استفاده حداكثري از پتانسيل‌ها و توانمندي‌هاي اين حوزه برشمرد كه مي‌تواند فارس را به‌ جايگاه واقعي در اين بخش برساند.

به اعتقاد رستمي استفاده از اندیشه‌ها و ايده‌هاي نو و خلاقانه در اين اتاق را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اعضاء اتاق فكر گردشري و زيارتي فارس را اساتيد دانشگاهي، پژوهشگران و صاحب‌نظران و تشكل‌هاي غيردولتي، اين حوزه و رسانه‌ها تشكيل مي‌دهند.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس اضافه کرد: ما این آمادگی را داریم که از هرگونه طرح و ایده علمی و خلاقانه که توام با ارائه راهکار عملیاتی و کاربردی براي توسعه و باروری صنعت گردشگری استان باشد استفاده کنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: