کد خبر: ۶۶۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۷۳۶
علیرضا نورمحمدی که فعلا به هیچ تیمی هم مذاکره نکرده شاید دوباره به جمع سرخپوشان بازگردد!

به گزارش خبرآنلاین؛فرار کنعانی‌زادگان از دست پرسپولیس، تمام تفکرات برانکو را نقش بر آب کرد. او که امیدوار بود از سیدجلال، لوکا ماریچ و کنعانی‌زادگان در خط دفاع استفاده کند، ناگهان یکی از آنها را از دست رفته دید تا کار برایش دشوارتر از هر زمان دیگری شود. از طرفی جست و جو برای یافتن مدافعی در حد و اندازه‌های پرسپولیس، کاری سخت و البته بیهوده است. پس می‌ماند یکی دو راهکار که به نظر می‌رسد مسئولان پرسپولیس و برانکو آن را مد نظر قرار داده‌اند.

راهکار اول، مذاکره دوباره با مرتضی پورعلی‌گنجی است. مدافع ۲۴ ساله‌ای که یک بار به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد اما این احتمال وجود دارد که او این بار چراغ سبز نشان بدهد و راضی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس شود. اتفاقی که بعید است و احتمالش اندک.

در چنین شرایطی می ماند گزینه دوم برانکو که چندان هم برای هواداران این تیم آپشن خوبی نیست. اینکه نورمحمدی در این تیم بماند. نورمحمدی که منتظر نشسته و اقدامی نه برای تسویه با پرسپولیس و نه مذاکره‌ با سایر تیم‌ها نکرده است حالا این شانس را دارد تا دوباره از سوی برانکو و مدیران پرسپولیس دعوت به همکاری شود. اتفاقی که بستگی به مذاکره با مرتضی پورعلی‌گنجی و نتیجه آن دارد اما وقوعش نه بعید است و نه دور از انتظار. بخصوص که شنیده می‌شود برانکو به او پیغام داده و از او خواسته فعلا صبر کند و با هیچ تیمی قرارداد نبندد!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
1
برانکواگربخواهدعامل ازدست دادن جام قهرمانی سال گذشته رابه پرسپولیس بیاورد تجربه شکستخورده رامجددا تحربه نموده بخاطرداشته باشیم درفصل گذشته بمجرد ورود حاتمی و نورمحمدی بلافاصله پرسپولیس گل مساوی ویا باخت رادریافت نمود بنگر خیلی بازیکن کارآمدتر از نورمحمدی است اگر میخواهید بنگر رابیاورید وگرنه تمام خریدهای پرسپولیس با آمدن نورمحمدی بهوده خواهدشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
1
اگربنا باشد نورمحمدی که یکی از عوامل ازدست دادن جام قهرمانی بود به پرسپولیس برگردد باید طرفداران پرسپولیس بعنوان اهتراض به مقابل باشگاه بروند چون باوجود نورمحمدی امسال هم جام ازدست پرسپولیس خارج خواهدشد سه سال است نورمحمدی بابازی ناکارآمد بی کفایتش به پرسپولیس ضربه میزند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: