کد خبر: ۶۶۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۹۱۱
رئیس مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان:
رئیس مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ۳۰ درصد مراجعه کنندگان به مرکز رویان در تهران، لرستانی هستند.
۳۰ درصد مراجعان مرکز «رویان» در تهران لرستانی هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر،  سمیه قربانی شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به ایجاد پنج شرکت دانش بنیان از سوی جهاد دانشگاهی لرستان اظهار داشت: برنامه ایجاد این شرکت های دانش بنیان از سوی جهاد دانشگاهی تدوین شده و هم اکنون در حال برگزاری کارگاههای آموزشی برای این شرکت ها هستیم.

وی با اشاره به تبیین قوانین و مقررات مربوط به این شرکت های دانش بنیان و شیوه ثبت نام و راه اندازی آنها در استان بیان داشت: همچنین کار شناسایی شرکت های مستعد دانش بنیان نیز از سوی جهاد دانشگاهی در حال انجام است.

رئیس مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه تا کنون این مراحل به طور کامل برای یک شرکت دانش بنیان استان نهایی شده است تصریح کرد: این شرکت تا پایان سال در استان راه اندازی خواهد شد.

قربانی در ادامه سخنان خود به ایجاد مرکز ناباروری از سوی جهاد دانشگاهی در لرستان بیان داشت: هم اکنون حدود ۳۰ درصد از مراجعین به مرکز ناباروری رویان در تهران مربوط به استان لرستان بوده و این امر ضرورت ایجاد این مرکز در استان را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه طرح نامه این مرکز تهیه شده و در جهاد دانشگاهی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به تصویب رسیده است گفت: در این راستا برای ادامه کار و همچنین ایجاد فضای ساختمانی این مرکز نیازمند حمایت استانداری لرستان و همچنین دانشگاه لرستان هستیم.

رئیس مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه همچنین مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان مجوز سطح بندی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ کرده است گفت: همچنین نیروی انسانی مورد نیاز برای این مرکز نیز در استان تامین شده است.

قربانی بیان داشت: در صورت تامین فضای ساختمانی این مرکز از سوی دانشگاه لرستان مرداد ماه سال ۹۶ در استان به بهره برداری می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: