کد خبر: ۶۶۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۹۳۹
با یک متر و 95 سانتیمتر قد مفید! علیرضا بیرانوند 24 ساله بلند قدترین مرد تاریخ پرسپولیس شده است.
خرید جدید و بلندقدترین مرد تاریخ فوتبال به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در تاریخ پرسپولیس مردان بلند قد کم نداشته‌ایم، افرادی مثل بهروز سلطانی، احمدرضا عابدزاده، مرحوم مجید تشرفی، مرتضی فنونی زاده، علیرضا حقیقی، فرشید کریمی، محمد محمدی و... بالاتر از یک متر و 85 سانتیمتر قد داشته‌اند اما بیرانوند این رکورد را شکست، رکورد قبلی البته در اختیار علیرضا حقیقی بود که یک متر و 93 سانتیمتر قد داشته است.

 

بیرانوند در حالی به پرسپولیس سال 95 آمده است که رکورددار قبلی یعنی حقیقی از سال 85 تا 90 در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منصور پرسپولیسی
Netherlands
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
اقایون پرسپولیسی خواهشن به خواسته های هواذارانتون هم اهمییت بدین شما خیلی دارین باشگاه رو کوچیک میکنید اخه بازیکنایی مثل کنعانی و کاوه رضایی به چه دردی میخوردن که شما شخصیت تیمو خراب کردین و تیمو میکشونید به حاشیه خدایی بنگر چش بود بنگر خیلی عالیه و بدرد بازیهای اسیایی میخوره خواهشن کاری کنید برگرده به جای اصلیش پرسپولیس بخدا خیلی زحمت میکشه با اینکه سنش بالاس ولی کنعانی و کاوه رضایی ناخن پاش هم نیستن تروخدا بنگر باید باشه میدونم چاپ نمیشه ولی حرف یکی از 40 میلیون هوادار پرسپولیسه که مطمعنم نود درصد با من هم عقیده اند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: