کد خبر: ۶۶۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۵۳۶
هشتاد و هشتمین روز 95؛
صرافان ارز و سکه در معاملات روز چهار شنبه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 48 ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته 34 هزار و 633 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 40 هزار ریال افزایش قیمت، 10 میلیون و 300 هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، یک یورو در بازار آزاد تهران در زمان مخابره خبر با 21 ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، 39 هزار و 101 ریال و هر پوند انگلیس با 270 ریال کاهش قیمت، 49 هزار و 430 ریال مبادله شد.
صرافان بر روی تابلوی نرخ های روزانه خود، ارزش یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 40 هزار ریال افزایش بها، 10 میلیون و 328 هزار ریال قیمت گذاری کردند.
همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی با 10 هزار ریال و ربع سکه بهار آزادی با 30 هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز به ترتیب، پنج میلیون و 150 هزار ریال و دو میلیون و 700 هزار ریال مبادله شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 800 هزار ریال و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 46 هزار و 840 ریال داد وستد شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با افزایش 2.5 دلاری نسبت به روز گذشته، یک هزار و 283.3 دلار اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: