کد خبر: ۶۶۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۴۸۷
تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در لیگ جهانی والیبال وارد ریو شده بود به عنوان آخرین تیم به محل برگزاری مسابقات رسید.
ایران آخرین میهمان لیگ جهانی والیبال
به گزارش خبردغ به نقل از ورزش سه، لیگ جهانی والیبال از پنجشنبه ساعت 21:40 به میزبانی ریودوژانیرو در گروه B1 پیگیری می شود. آرژانتین، برزیل و آمریکا با ایران در این مسابقات همگروه خواهند بود. ملی پوشان والیبال ایران که آخرین ساعات دوشنبه شب به وقت ریو به محل استقرار خود رسیدند، اولین تمرین خود را از صبح فردای آن روز شروع خواهند کرد.

ایران که تنها تیم آسیایی این گروه است، مسافت زیادی را برای حضور در مسابقات طی کرد و به عنوان آخرین تیم به ریو رسید. قبل از حضور ایران در ریو تیم های برزیل، آمریکا و آرژانتین خود را به این شهر رسانده بودند. تیم ملی والیبال ایران عصر امروز به وقت ایران و صبح به وقت برزیل اولین تمرین خود برای بازی پنجشنبه شب را انجام خواهد داد.

ایران آخرین میهمان لیگ جهانی والیبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: