کد خبر: ۶۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۴۸۷
یک نماینده تهران در مجلس ضمن هشدار نسبت به نحوه تشکیل کمیسیون، فضای عمومی مجلس را علیه اصلاح‌طلبان خواند و گفت: متاسفانه خیلی از چهره‌های اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید را به سبب دلایل سیاسی از حضور در برخی کمیسیون‌ها محروم کرده‌اند.
سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با آفتاب نسبت به روند تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس هشدار تا و آن را یک چرخه معیوب خواند و گفت: موضوع کمیسیون‌ها هنوز به جایی نرسیده است. متاسفانه برخی مباحث باعث شده است تا اعضای کمیسیون‌ها که باید بر اساس توانایی‌ها و تخصص‌ها انتخاب شوند، براساس لابی و زد و بند به عضویت کمیسیون‌های تخصصی در‌می‌آیند که این یکی از آسیب‌های جدی مجلس به شمار می‌رود.

به گزارش آفتاب، این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای پزشکیان از جانب هیات رییسه موضوع کمیسیون‌ها را عهده‌دار شده‌اند ولی متاسفانه در جریان رای‌گیری با رئوسای شعب می‌بینیم که برخی از افراد چون ذی‌نفع هستند تصمیم دیگری در رای‌گیری‌ها اتخاذ می‌کنند و آقای پزشکیان به تنهایی نمی‌توانند جلوی این جبهه‌گیری‌ها را بگیرند.

او درباره مقصد نهایی چهره‌هایی چون عارف و مطهری نیز پاسخ داد: هنوز این مساله مشخص نشده است. البته من فکر می‌کنم که قبل از همه چیز فراکسیون باید تصمیم جدی در خصوص کمیسیون‌ها عملیاتی کند. چراکه متاسفانه خیلی از چهره‌های اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید را به سبب دلایل سیاسی از حضور در برخی کمیسیون‌ها محروم کرده‌اند.

جلودارزاده ادامه داد: فضای عمومی مجلس در این چند روز به شکلی شده است که اصلاح‌طلبان برای حضور در کمیسیون‌ها در یک محدودیت جدی باشند و در مقابل این اصولگرایان هستند که می‌خواهند برای دیگران تعیین و تکلیف کنند. چنین ساختاری اساسا نمی‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد و باید مسائل مهمی چون تشکیل کمیسیون برپایه تخصص و توانایی افراد صورت بگیرد نه آنکه افراد را بر اساس منافع منطقه‌ای یا جناحی در کمیسیون‌ها تقسیم کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: