کد خبر: ۶۶۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۴۲۷
هفته اول لیگ جهانی والیبال در حالی برگزار خواهد شد که ایران در گروه B1 تنها تیمی محسوب می شود که با ٢٦ ساعت سفر خود را به محل مسابقات رسانده و سایر تیم ها در کوتاه ترین فاصله با ریو قرار داشتند.
والیبال ایران خسته‌ترین تیم ریو
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، والیبالیست های ایرانی بعد از سفری به مدت ٢٨ ساعت با ٣ پرواز خود را به ریو، محل برگزاری اولین هفته لیگ جهانی در گروه B1 رساندند تا پنجشنبه از ساعت ٢١:٤٠ با دیدار مقابل میزبان کار خود را در این رقابت ها آغاز کنند.

این سفر بسیار طولانی و خسته کننده در حالی انجام شد که آرژانتین و آمریکا در کوتاهترین فاصله خود را به برزیل رساندند تا ایران لقب خسته ترین تیم گروه را به هود اختصاص دهد. پشت سر گذاشتن قاره های آسیا، آفریقا و اروپا مسیر طولانی برای رسیدن به ریو بود که سایر تیم های همگروه با ایران از انجام آن معاف بودند.


از طرفی دیگر ایران تنها تیمی در این گروه است که قبل از لیگ جهانی تورنمنت رسمی انجام داده به طوریکه در مسابقات انتخابی المپیک شاگردان لوزانو در ١٠ روز ٧ بازی بسیار مهم، حساس و سنگین را انجام دادند که به المپیکی شدن ایران منجر شد. تنها ٣ روز استراحت برای بازیکنان فرصت بود تا خستگی سفر توکیو را از بدن بیرون کنند و آماده راه لیگ جهانی و ریو شوند که این موضوع در مورد سایر تیم های هم گروه ایران اتفاق نیافتاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: