کد خبر: ۶۶۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۶۲۳
آخرین وضعیت کنعانی زادگان؛
مدافع فصل پیش ملوان که روز گذشته موفق نشد با پرسپولیسی ها دیدار کند امروز دوباره برای روشن شدن تکلیفش به باشگاه می رود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قرار است امروز ظهر دور آخر مذاکرات محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش با پرسپولیس انجام شود.

 

به یک باره مشخص شده کنعانی زادگان با پرسپولیس قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است و پرسپولیس باید با او به عنوان بازیکن سهمیه لیگ برتری مذاکره کند.

 

گفته می شود مدیر برنامه های این بازیکن ظهر امروز با پرسپولیس مذاکره کرده و اگر توافق حاصل نشود آن وقت مذاکرات وی با استقلال جدی خواهد شد.

 

گفتنی است مذاکرات استقلال با این بازیکن به شکل تلفنی بوده و هنوز مذاکره جدی میان طرفین صورت نگرفته است.

 

* دردسری که کنعانی زادگان برای برانکو درست کرد

این موضوع که کنعانی زادگان با پرسپولیس قرارداد ندارد و بازیکن آزاد به حساب می آید، تمام معادلات برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس را در بازار نقل و انتقالات به هم ریخت. آنها رضا نورمحمدی، محسن بنگر و مایکل اومانیا را در لیست خروج قرار دادند و می خواستند با سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان جای این نفرات را پر کنند اما حالا که کنعانی زادگان دیگر عضو پرسپولیس نیست آنها تنها یک مدافع وسط به جای سه خروجی خودشان جذب کرده اند.

 

از طرفی لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس هم فقط یک جای خالی خواهد داشت با تمدید قرارداد امید عالیشاه و لوکا ماریچ و همچنین جذب دو سهمیه لیگ برتری که یکی از آنها احتمالا کاوه رضایی است سهمیه بزرگسالان پرسپولیس 17 نفر می شود و فقط یک جای خالی باقی خواهد ماند.

 

این در حالی است که پرسپولیس به دو بازیکن خارجی دیگر در پست های مهاجم و دفاع نیاز دارد. پس باید یکی از خریدهای خارجی اش را از بازیکنان زیر 23 سال انتخاب کند. با توجه به اینکه مهاجم خارجی مورد نظر برانکو بالای 23 سال سن دارد پس مدافع وسط آنها باید کمتر از 23 سال سن داشته باشد.

 

باید دید در روزهای باقیمانده نقل و انتقالات پرسپولیس 4 بازیکن مدنظرش را با چه کیفیتی جذب خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: