کد خبر: ۶۶۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۲۵
منصوریان برای شروع کارش در استقلال، اولین مربی موردنیاز را ندارد، بدنساز!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،، علیرضا منصوریان یک کنفرانس خبری پر از نکته و اظهارنظر و وعده و وعید را سپری کرد. پس از آن هم به سراغ بازیکنان مدنظرش رفت و هنوز هم در این پیچ و خم گرفتار است. در این بین یک نکته فوق العاده مهم از ذهن او فرار کرده که می تواند همه آرزوهایش برای استقلال را از بین ببرد؛ مربی بدنساز.

 

منصوریان در کنفرانس خبری اش نام اعضای کادر فنی استقلال را اعلام کرد که در بین شان خبری از مربی بدنساز نبود. اکبر دارستانی که بدنساز موردعلاقه اوست، دیگر در قید حیات نیست. علی اصغر قربانعلی پور، مربی بدنساز فصل قبل استقلال هم که رفته و مهمتر از همه میک مک درموت، مربی بدنساز تیم ملی هم بعد از یک ماه به منصوریان ایمیل زده که به دلیل داشتن قرارداد نمی تواند به ایران بیاید و بدن های بازیکنان استقلال را بسازد.

 

طبق اعلام منصوریان، تمرینات استقلال از 25 خرداد استارت می خورد و او به مدیران باشگاه اعلام کرده مقدمات برپایی اردو در ترکیه را فراهم کنند ولی شروع کار یک تیم برای یک فصل طولانی را بدنسازی می زند؛ چیزی که استقلال ندارد و گویا در اولویتش هم نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: