کد خبر: ۶۶۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیات و فناوری، با ایجاد چهار رشته جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز موافقت کرد.
ایجاد چهار رشته جدید مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تبریز
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدتقی اعلمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شورای گسترش آموزش عالی کشور موافقت قطعی خود را با ایجاد این چهار رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در دانشکده های ادبیات و زبانهای خارجی، علوم ریاضی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز اعلام کرده است.

محمدتقی اعلمی، افزود: ایجاد رشته های "ادبیات غنایی" و"آمار" در مقطع دکتری تخصصی و ایجاد رشته های تحصیلی "بیوشیمی بالینی"، "بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی"، در مقطع کارشناسی ارشد مورد موافقت قطعی قرار گرفته است.

یادآور می شود؛ در حال حاضر 774 رشته و گرایش در پنج رشته کاردانی؛ 127 رشته کارشناسی؛ 430رشته و گرایش کارشناسی ارشد و 212رشته و گرایش دکتری تخصصی در دانشگاه تبریز وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: