کد خبر: ۶۶۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۳۱۶
جلسه کمیسیون‌ هماهنگی تبادل آمار و اطلاعات بانک‌ها با حضور مسئولان و کارشناسان اداره کل حسابداری، بودجه و آمار و نمایندگان بانک‌های عامل عضو با محوریت پورتال کمیسیون آمار در سالن همایش حافظ ادارات مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد.
برگزاری جلسه کمیسیون‌ هماهنگی تبادل آمار و اطلاعات بانک‌ها
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در این جلسه سعید نفیسی رییس اداره کل حسابداری، بودجه و آمار بانک ملی اظهار داشت: اهمیت آمار و اطلاعات بانکی بر هیچکس پوشیده نیست و تاثیر به‌سزایی در برنامه‌ریزی کلان اقتصادی کشور دارد.  وی افزود: در این شرایط ارایه آمار و اطلاعات صحیح، به موقع و شفاف به اشخاصی که در جهت برنامه‌های کلان اقتصادی کشور برنامه‌ریزی می‌کنند کمک موثری است. از طرف دیگر مدیران بانکی و اقتصادی کشور با همین آمارها و نتایجی که از این جلسات به‌دست می‌آید، می‌توانند به خوبی پاسخگو بوده و از شبکه بانکی دفاع کنند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: