کد خبر: ۶۶۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۹۱
تحلیل خرید علی قربانی این است که به دلیل قد بلندش (190 سانتیمتر) می تواند خوب ضربه سر بزند. ولی این تحلیل صد درصد اشتباه است و البته یک نکته منفی هم در خود دارد.
به گزارش خبرداغ ،با توجه به علاقه منصوریان به سیستم 1-3-2-4 پس قربانی مهاجم نوک است و این یعنی تبعید شهباززاده به کناره های زمین که همه اذعان دارند بزرگترین اشتباه مظلومی و قلعه نویی روی نیمکت استقلال هم بوده است.

 

قربانی این فصل 4 گل زد به صبا (2 گل)، سپاهان و پدیده. گلش به پدیده با پا و حاصل پاس اشتباه بازیکن حریف بود؛ گل اولش به صبا هم اینطور بود که برای زدن توپ با ضربه سر به هوا بلند شد ولی توپ به کتفش خورد؛ گل دومش به صبا را با پای چپ شد و گلش به سپاهان را هم روی اشتباه عقیلی با پا زد. مهاجمی برای استقلال خریداری شده که حتی یک ضربه سر تبدیل به گل در یک فصل نداشته است.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: