کد خبر: ۶۶۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۲۳
یکی از موضوعات جذاب فصل نقل و انتقالات، مهرداد محمدی است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ستاره راه‌آهن يزدان در ليگ پانزدهم كه 10 گل براي اين تيم به ثمر رساند تا در فصل نقل و انتقالات تيم‌هاي مختلفي را خواهان خود ببيند.

 

مهرداد محمدي، قرارداد 3 ساله با راه‌آهني‌ها دارد و جدايي‌اش از اين تيم منوط به رضايت مالك اين باشگاه است و بر همين اساس تيم‌هاي مختلف خواهان او به موازات خود اين بازيكن با تيم كريستالي هم مذاكره مي‌كنند.


ديروز گفته شد علي كريمي ستاره محبوب فوتبال ايران از طريق يكي از دوستان مشترك خود به مهرداد محمدي پيغام داده به پرسپوليس برود و حالا بايد به شما خبر بدهيم اين بازيكن جوان چند پيشنهاد ديگر هم دارد.


اول از همه سپاهان اصفهان است كه از طريق عبدا... ويسي به شدت خواهان جذب اوست.


سرمربي سپاهان با وجود سفر به برزيل براي خريد بازيكن جديد مرتب با مسئولان تيمش در ارتباط است تا به هر شكل ممكن مهرداد محمدي را به اصفهان بكشانند.


دليل ويسي هم منطقي است. روش بازي عبدا... ويسي طبق آنچه در استقلال خوزستان ديديم، مبتني بر ضدحمله است و در چنين سيستمي بازيكنان سرعتي مثل مهرداد محمدي به شدت كارساز هستند.


اصرار سرمربي سپاهان براي خريد مهرداد محمدي هم همين سرعت ذاتي و انفجاري مهرداد محمدي است.


از طرفي پرسپوليسي‌ها هم كماكان به دنبال جذب اين ستاره جوان هستند. مسئولان اين تيم به خوبي مي‌دانند مهرداد محمدي يك پرسپوليسي‌ است كه سال‌ها قبل همراه برادرش به استاديوم آزادي مي‌رفته و روي سكوها اين تيم محبوب را تشويق مي‌كرده است.


خود مهرداد محمدي هم بارها در مصاحبه‌هاي مختلف و حتي برنامه تلويزيوني 90 اعلام كرده پرسپوليسي است. با اين وجود و با عنايت به اينكه اين جوان 3 سال ديگر با راه‌آهني‌ها قرارداد دارد، پيوستن مهرداد محمدي به پرسپوليس بستگي به باشگاه او هم دارد.


همچنين خبردار شديم تبريزي‌ها هم خواهان اين بازيكن شده‌اند كه اصالتاً آذري‌زبان است!


باشگاه گسترش فولاد چند روز قبل فكسي به باشگاه راه‌آهن يزدان ارسال و رسماً خواستار خريد مهرداد محمدي شد.


در ادامه تراكتورسازي تبريز نيز از طريق سردار آجورلو به راه‌آهني‌ها پيشنهاد داده است اين جوان به تيم پرشورها ملحق شود.


اين را داشته باشيد تا به سمع و نظر شما برسانيم؛


به تازگي عليرضا منصوريان هم به سعيد رمضاني، سرپرست راه‌آهن يزدان پيغام داده كه مهرداد محمدي به اين تيم برود!


گرچه مهرداد محمدي، پرسپوليسي است و سرمربي جديد استقلال هم اين موضوع را خوب مي‌داند.


با اين حال فوتبال حرفه‌اي اين حرف‌ها را برنمي‌دارد و احساس در آن جايي ندارد.


اين پيشنهادات داخلي مهرداد محمدي است. باشگاه راه‌آهن يزدان كه به تازگي جلسه‌اي با خود مهرداد محمدي داشته، به اين بازيكن خبر داده تيم مونيخ 1860 هم خواستار اوست.
تيم آلماني در بوندس‌ليگاي 2 حضور دارد اما از لحاظ مالي چيزي عايد مهرداد محمدي و راه‌آهني‌ها نخواهد شد و شايد به همين دليل گزينه خارجي منتفي است.


به هر حال تا يكي، دو روز آينده بايد تكليف مهرداد محمدي مشخص شود و اين جوان مستعد بالاخره به يكي از پيشنهادات احتمالاً داخلي‌اش پاسخ مثبت خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: