کد خبر: ۶۶۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۱۴۷۲
حسین مهری با نقشی متفاوت به گروه بازیگران فیلم سینمایی “زرد” به تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی مصطفی تقی زاده پیوست.
به گزارش خبرداغ به نقل از فیلم نیوز: حسین مهری با نقشی متفاوت به گروه بازیگران فیلم سینمایی "زرد” به تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی مصطفی تقی زاده پیوست.

به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی "زرد”، حسین مهری در روزهای گذشته به عنوان یکی از بازیگرانی که در پروژه سینمایی زرد” مقابل دوربین نرفته بود، به گروه پیوست تا یکی از نقش های کلیدی این فیلم سینمایی به نام عباس را ایفا کند که نقش اثرگذاری در پیشبرد روند داستان دارد و حضوری متفاوت برای این بازیگر محسوب می شود.

زرد با بهرام رادان به نیمه رسید

گروه فیلم سینمایی "زرد” این روزها با اضافه شدن حسین مهری کماکان با حضور اکثر بازیگران خود از جمله بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان و بهاره کیان افشار در یکی از بیمارستان های تهران مشغول ادامه فیلمبرداری هستند و پروسه تولید نیز تا به حال از نیمه گذشته و پس از اتمام سکانس های مربوط به بیمارستان، یکی از سکانس های خارجی را در خیابان فیلمبرداری خواهند کرد.

فیلم "زرد” به عنوان نخستین فیلم سینمایی مصطفی تقی زاده در مقام کارگردان که فیلمنامه آن را نیز به نگارش درآورده است، یک اثر در ژانر اجتماعی است که در فضای شهری تولید می شود و قرار است بعنوان متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده و ارائه شود.

در فهرست کامل اسامی بازیگران این فیلم، علاوه بر بهرام رادان و ساره بیات که برای نخستین بار در یک اثر سینمایی مقابل هم قرار گرفته اند، بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، امیر علی نبویان، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، رومینا رفیعی، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری حضور دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: