کد خبر: ۶۶۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۳
واکنش مدیررسانه ایی تراکتور به مذاکره با بنگر
مدیر رسانه ایی تیم فوتبال تراکتورسازی به خبر مذاکره با محسن بنگر واکنش نشان داد.
شهریاری: از مذاکره با بنگر بی اطلاعم / مدیر مالی و مسئول دفتر تراکتور برکنارشدند
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته شده که محسن بنگر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در راه ملحق شدن به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است. اما ظاهر امر این است که مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی از مذاکره با این بازیکن بی اطلاع هستند.

کاظم شهریاری ، مدیر رسانه ایی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از مذاکره با محسن بنگر اطلاعی ندارم چراکه تا این زمان که در باشگاه حضور دارم خبری از مذاکره با وی نیست.

*خانه تکانی آجرلو در باشگاه

مصطفی آجرلو که به تازگی مدیرعامل تراکتورسازان تبریز شده بوند در اقدام بعدی خود مدیر مالی باشگاه و منسئول دفتر خود را تغییر داد.

باقری که از بستگان عباسی ( مدیر عامل سابق ) بود در این سمت قرار داشت.

*دلخوری عباسی از آجرلو

سعید عباسی که مدیر عامل سابق تراکتور بود برای تحویل تراز مالی به دیدار آجرلو رفت اما وی از این کار انصراف داد وهمین باعث شد که سعید عباسی دلخور شده و به باشگاه هم نرود.

باید دید تراکتور با مدیر عاملی آجرلو چه جایگاهی را بدست می آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: